maanantai 16. heinäkuuta 2018

BLOGIYSTÄVÄKIRJA


Menninkäisen blogista bongasin blogiystäväkirjan ja päätin ottaa kopin. 

Bloggaajan nimi: Vivi Vinna

Blogin nimi: Vivi Vinna Journal

Ikä / blogin ikä: Olen jo 32 –vuotias, ja blogilla on puolestaan kuusi vuotta.

Aikaisemmat blogit: Ei kannata mainita, ei siis mitään mainitsemisen arvoista. 

Miksi aloitit bloggaamisen? Kirjoittamisen ilosta! Halusin kirjoittaa. Nyt olen huomannut, miten hyvä asia se on ollut, että on tullut taltioitua otteita elämästä.

Mistä aiheesta postaat mielelläsi? Matka –ja kulttuurijutut ovat omaa sydäntäni lähellä. 

Mistä aiheista et postaa mielelläsi? En haluaisi tehdä sellaisia ”sekasilli”postauksia, vaikka niitäkin tulee tehtyä. Mietin myös tarkkaan, mikä on liian henkilökohtaista ja mistä ”uskaltaa” kertoa. Olen kuitenkin uskaltanut kertoa vaikeimmistakin asioista, kuten erosta.
Blogistani tulee isona: Toivottavasti blogi pysyy ulkosuomalaisena, mutta… Jääköön tulevaisuus mysteeriksi. Blogi kuitenkin tulee jatkumaan. Yksi tai ehkä kaksi kertaa on ollut lopettaminen mielessä, mutta eihän siitä tulisi mitään.
Kuinka kriittinen olet omaa blogiasi kohtaan? Teen blogia rennolla otteella, joten täällä blogissani olen itseäni kohtaan armollinen, enkä ota tätä mitenkään vakavasti. Postauksetkin haluan kirjoittaa pilke silmäkulmassa, koska sellainen minäkin olen livenä.
Mitä tapahtuu blogisi kulissien takana? Työskentelen mielenkiintoisissa paikoissa ja olen monessa mukana. Opiskelen ja kirjoitan.
Blogin kautta olen saavuttanut: Olen tullut paremmaksi kirjoittajaksi. Suomen kieli pysyy yllä kivasti blogin avulla.
Blogisalaisuutesi: En ole kertonut kavereilleni bloggaamisharrastuksesta. Jotkin ystävät tietävät, mutta silloinkaan he eivät välttämättä tiedä minkäniminen blogini on. 
Suosikkisovellukseni: Facebook ja WhatsApp.

Lempibloggaajasi: Jos pitäisi nostaa yksi teistä monista, niin ehkä se olisi Mielekäs miellekartta. Ajatuksella kirjoitetut ja laadukkaat kirjoitukset ovat koukuttavaa luettavaa.
Mikä erottaa blogisi muista blogeista? Ulkosuomalaisuus ja Espanja-aiheiset jutut.
Paras blogimuistoni: Bloggaajaystäväni Satun kanssa treffaillut.
Kenet haastan mukaan? Jokaisen, joka lukee tätä tekstiä ja jolla sattuu olemaan oma blogi. Kommentoithan alla, jos otat haasteen vastaan!
post signature

4 kommenttia:

  1. Hei kiva, että nappasit kopin! Näitä on kiva lueskella. Kuten sun seikkailuja muutenkin.

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos Vivi Vinna kunniasta olla lempibloggaajasi! <3 <3 Olen kovin liikuttunut sanoistasi, varsinkin kun olen ilolla ja jännityksellä seurannut taivaltasi ja viime aikojen repäisyjäsi. Olet ihailtavan rohkea ja vienyt elämääsi päättäväisesti uusiin suuntiin ja seikkailuihin! Toivottavasti syksyn suunnitelmasi selkenevät ja saamme lukea niistä jossain vaiheessa blogistakin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, kiitos paljon tosi ihanasta kommentistasi, joka lämmitti mieltä ja sai hymyn huulille. :) Tosiaan luen blogiasi, vaikka aina ei tule jätettyä sitä kommenttia, mutta siulla on tosi hyviä ja mielenkiintoisia juttuja! Kyllä minäkin palaan hyvinkin pian bloggailun pariin eli syyskuusta alkaen tarkoitus on tosiaan blogata säännöllisesti, kun taas uusi vaihe elämässä. :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)