sunnuntai 29. syyskuuta 2013

SERRANON PERHE –SARJA-ARVOSTELU JA MUISTELOITA

Kesällä en katsonut elokuvia. Vapaa-aikaa oli vähän ja tekemistä paljon. Silloin Serranon perhettä alettiin esittää uusintana alusta loppuun. Ilostuin! Miutkin sarja imaisi siinä samalla mukaansa ja sitä oli hauska seurata niinä synkkinä, sateisina kesäiltoina. 

Serranon perhettä voisi kuvailla komediaksi ripauksella draamaa. Nimensä mukaisesti sarjassa seurataan Serranon perheen elämää. Kaikki alkaa, kun Diego avioituu nuoruuden rakkautensa Lucian kanssa. Syntyy uusperhe ja se tuo mukanaan jos jonkinmoista konvervinkkia. 
Sarjassa osattiin luoda hyvin jännitteitä. Suurimmaksi osaksi kepeää ja hauskaa katseltavaa. Välillä oli turhauttavaa, kun tuntui, ettei tarina etene. Hahmot ja näyttelijät ovat parasta. Santiago on lempihahmoni sarjasta ja täytyy kyllä nostaa hattua Jesús Bonillan näyttelijänlahjoille. Hauskinta, kun Santi suuttuu. 

Antonio Resines tekee myös upeita roolisuorituksia Serranon perheen päänä, Diego Serranona.

Olen nyt menossa neljännessä tuotantokaudessa. Pientä toistoa on ilmassa. Silti sarja vaikuttaa edelleen kiintoisalta, vaikka siltikin pidän ensimmäisiä tuotantokausia parhaimpina. Kokonaisuudessaan voitaneen puhua loistavasta sarjasta. Neljä tähteä viidestä.

Heh, en ole yhtään puolueellinen, vaikka olen tavannut sarjan näyttelijöitä. ;) Ihania immeisiä! Jesús Bonilla ja Antonio Resines tulivat pari vuotta sitten käymään Zaragozassa uuden elokuvansa La Daga de Rasputin tiimoilta. Olin promotilaisuudessa mukana ja seurasin suurella mielenkiinnolla, vaikken ihan kaikkea ymmärtänytkään, kun höpöttivät espanjaksi niin nopeasti. Myös muita näyttelijöitä olen tavannut juurikin promotilaisuuksissa, kuten Véronica Sánchezin.

Tosi asiassa yksikään sarja ei ole koskettanut näin henkilökohtaisesti. On eri asia seurata sarjaa kotisohvalta ja sitten yhtäkkiä tavata näyttelijä ilmi elävänä. Zaragozassa järjestetään edelleen promotilaisuuksia vaihtelevasti. Koska tilaisuuksia on niin vähän, olin syystäkin harmissani, kun sain tietää viime viikon torstaina olleen yhden. Ja minä loistin poissaolollani! Matkoilla kun vielä olin. 

Arvostelin nyt ensimmäistä kertaa Serranon perhe –sarjan ja koska kyseessä on päänäyttelijät ja oleelliset hahmot, niin ajattelin näiden kuvien sopivan tähän. Minä itsehän olen näissä ihan epäonnistunut. No, olkoon se näiden aitoustodiste. ;)
post signature

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)