tiistai 27. maaliskuuta 2012

FARKKUHAME JA JOTAIN SINISTÄ

Tässä asukuva, jossa olen yhdistänyt farkkuhameen ihanan sinisen t-paidan ja mustan pitkähihaisen paidan kanssa. Hameissa minulla on yksi sääntö; ei saa mennä yli polven. Kokopitkä hame on sitten asia erikseen. Jos hameen pituus olisi yli polvien, niin näyttäisin hassulta. Tiedän, koska olen muutaman kerran kokeillut äidin hameita jostain 70-luvulta ja ei ollu minun juttu. Minä kun en ole mikään mallinmittainen, huoh. Päivän asun kokonaisuus on kiva.

Tykkään väreistä, mutta monesti huomaan etsiväni myös jonkinlaista kontrastia, tummaa ja vaaleaa. Tuolla farkkuhameella on muuten jo ikää useampi vuosi. Muistan kuinka kirpaisi ostaa, kun se oli aika kallis -jotain 50€ ja minulle se oli ja on edelleen aika iso summa. Kannatti maksaa, koska se on ollut paljon käytössä, niin söpö ja edelleen lähes kuin uusi. Kyllästynköhän koskaan farkkuihin ja farkkuhameisiin..? En varmaan...


Musta paita:H&M (Espanja)
 Sininen paita: New Yorker (Espanja)
Hame: Espanjasta, merkki Protest


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)