perjantai 18. joulukuuta 2015

JOULUKALENTERI 18. LUUKKU

Ilmeisesti flunssa yrittää iskeä minuun, sillä eilen oli kurkku kipeä ja tänään kauhea väsymys ja päänsärky. Nyt en jaksa ihmeempiä kirjoittaa. Toivottavasti huomenna olen jo paremmassa kunnossa ja siten olisi puhtia tehdä kalenterikin kunnialla loppuun asti.

Pitemmittä puheitta menen siis suoraan asian ytimeen eli 18. luukun takaa paljastuu Mary Kayn lakka, Gallery Gray. Harmaansävyinen nudelakka. Tämä on yksi uusimmista hankinnoistani kynsilakkojen saralla. Tätä ennen olen laittanut sitä vain kerran. Se on niin uunituore minulle, että vielä ei silmä ole tottunut. 
En oikein siis osaa sanoa juuta taikka jaata lakasta. Mikään superüberihana väri se ei ole, mutta nudelakaksi ihan ok. Kuten sanottu, silmä ei ole tottunut, joten vielä tässä ehtii mielipide muuttua. 

Kaikista lakoistani tämä on rahallisesti se arvokkain lakkani. Jos vielä en olekaan väristä täysin vakuuttunut, niin laadusta kyllä. Näihin kynsiin levitin lakkaa vain yhden ainoa kerroksen. Peittävyys on siis tosi hyvä!

Nyt taidan ottaa pienen siestan. Toivottavasti se auttaa. Sitten aion juoda paljon poleo-menta-yrttiteetä hunajan kera ja toivoa, etten sairastu. En yleensä sairastukaan helposti, mutta tietenkin se nyt yrittää juuri jouluksi iskeä. Hyvä tuuri.

Ai niin, laitan yhden kuvan jouluseimestä, johon törmäsin täällä musiikkiliikkeen kohdalla. Minusta se oli niin oivaltava, että nappasin kuvan. Jouluseimiähän täällä riittää, joten olkoon tämä maistiainen tulevasta. 
Mukavaa viikonloppua ja huomenna kalenteri jatkuu (ellen ole aivan kuoleman kielissä ;)                                 
Mitäs tykkäät tästä nudesävystä?

Mary Kaysta puheenollen. Tässä kalenterissa on edelleen menossa arvonta, jossa palkintona Mary Kayn ylellinen huulisetti. Vielä ehtii osallistua! Vink, vink*

post signature

2 kommenttia:

  1. Onpa tosiaan kekseliäs seimi! Mä oon niistänyt huomenna kaksi viikkoa toista poskionteloa tyhjäksi. Ultrasivat sen ja totesivat, että ei tarvii antibioottia, jatka niistämistä... Peukut pystyyn, ettet sairastu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Koitahan sinäkin parantua, kaksi viikkoa on jo aikas pitkä aika. :) Minä oon jo tänään ihan kunnossa. :) Koputetaan puuta... ;)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)