maanantai 30. tammikuuta 2012

MUUTAMA SANANEN MUODISTA

Puhuttaessa vaatemuodista tarkoitetaan yleensä vaatetustyyliä. Sille tyypillistä on, että se vaihtuu usein. Se syntyy, kun monet alkavat käyttämään samanlaisia vaatteita. Siinä mielessä muoti on hyvä asia, että koko ajan tulee uutta ja se elää. Olen myös huomannut, että monesti se mikä on tänä päivänä muotia, on itse asiassa ollut sitä jo aikaisemmin. Tietyt asiat siis palaavat takaisin muotiin.

Tänä päivänä pukeutuminen on vapaata ja jokainen saa pukeutua, kuten haluaa. Se on hienoa, mutta miten muoti sopii tähän yhtälöön?

Sen sijaan, että olisimme ns. muodin orjia, miksi emme valjastaisi muotia omaksi tyyliksemme? Vaikka muoti vaihtuu ja vaihtuu, niin uskon sieltä aina löytyvän jonkin vaatteen, joka vastaa omaa tyyliämme. Itse esimerkiksi olen tarkka, mitä pistän päälleni.  Monesti vaatekaupassa ollessa on kuitenkin tullut se tunne, että vaatteita suunnitellaan vain tikkulaihoille ja minä tosiaan en sellainen ole. Minulla on tiimalasivartalo, joten on välillä haastavaa löytää esimerkiksi hyvin istuvia housuja.

Vartalotyyppejä on siis erilaisia. Kun tunnistaa oman vartalotyyppinsä, niin se auttaa jo paljon vaateostoksilla. Tässä blogissa esittelen ostamiani vaatteita, jotka sopivat... noh, ainakin minulle. Hienoa, jos saatte ideoita pukeutumiseen ja mitkä vaatteet näyttää hyvältä ja mitkä ei. Ennen kaikkea haluan kannustaa jokaista etsimään itselleen oman tyylisiä vaatteita.

Jokainen siis rohkeasti omaa tyyliään etsimään! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)