lauantai 20. joulukuuta 2014

JOULUKALENTERI 17.LUUKKU

Tämän luukun takaa paljastan yhden lempimeikeistäni. Meikkaus on osa jokapäiväistä arkirutiiniani ja yksi luottomeikkini on tietenkin poskipuna. Minä olen niin vaalea, että kaipaan kasvoilleni vähän väriä. Kun kuulin Mary Kayn Sheer dimensionin –poskipunan Pearls-sävyn sopivan erityisen hyvin vaalealle iholle, päätin kokeilla sitä (olen merkin edustaja).
Merkki: Mary Kay Poskipuna: Sheer dimensions Sävy: Pearls
Ensin epäilin sen olevan liian hento sävy ja voisi jopa sanoa, etten aluksi tykännyt siitä. Erilaisia poskipunia on tullut käytettyä jo melko pitkään. Aikaisemmin sävyt olivat vain hivenen tummempia. Nyt olen käyttänyt tätä jo parisen kuukautta ja tykännyt tosi paljon.

Erityisesti tykkään siitä, miten luonnollinen se on ja kuitenkin se tuo sellaisen pienen hehkun ja on kuulas. Hento vaaleanpunainen näkyy juuri aavistuksen verran ja ei tosiaan tarvitse ollenkaan huolehtia annostelun kanssa. Levitän poskipunan aina siveltimellä.Tämän kanssa ei vaan voi mennä pieleen, kunhan vain laittaa oikeaan kohti. Parasta on ollut kuitenkin palaute muilta, miten hyvin tämä käy minulle. Siitä tulee mieleen vaaleanpunainen hattara!
 post signature

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)