perjantai 9. heinäkuuta 2021

HYPNOOSI ─ TÄLLAINEN OLI KOKEMUKSENI

Pääsin hypnoosiin! Sattumalta, ilman suurempaa suunnitelmaa. Nämä ovat näitä elämän ihmeellisiä sattumuksia, joita kohdalle osuu, kun sain tietää tämän hypnoterapeutin olemassaolosta. Ja mikä vielä ihmeellisempää, hypnoosisessio oli minulle maksuton.

Mutta ilmaisia lounaita ei ole. Ei myöskään tässä tapauksessa. Sain tämän kokemuksen pro bonona, koska opinnot olivat kesken ja siihen liittyen tämä mies tarvitsi harjoitusta. 

Kyllä, luotin itseni ja mieleni hänen käsiinsä. Miten se oli mahdollista? Ottaen huomioon, että hypnoosi ei ole täysin vaaratonta. Ja varsinkin, koska olen tosi tarkka itsestäni ja omasta kokonaisvaltaisesta terveydestäni.

Luotin, koska ystäväni oli jo ollut hänen luonaan. Kokemus oli ollut niin hyvä ja vapauttava, että ystäväni suositteli sitä myös minulle. Ymmärrän täysin, miksi. Hypnoosin aikana ystäväni kirjaimellisesti löysi itsensä. 

Lisäksi, kun näin hypnoterapeutin kuvan ensimmäisen kerran, sain välittömästi hyvät vibat ja tiesin, että minun on päästävä hänen luokseen hypnoosisessioon. Otin yhteyttä ja minulle varattiin aika. 

Keskustelimme myös pitkään hypnoosista, mitä se on ja liittyykö siihen riskejä. Keskustelu oli erittäin tärkeä. Monelle hypnoosi on joko tuntematon tai siitä on syntynyt vääränlainen kuva viihteen kautta. 

 
Laita tämä kappale soimaan taustalle, kun luet eteenpäin. Tämä postaus on ennätyspitkä, joten varaathan myös aikaa sen lukemiselle. 

Mitä hypnoosi sitten on?

Hypnoosi on tietoisuuden tila, joka poikkeaa meidän normaalista tietoisuudestamme. Se on unen ja valveen välinen tila. Tässä tilassa mieli on avoin. Hypnoosia käytetään yleensä pelkojen ja ahdistuneisuuden hoidossa. Ammattitaitoisen henkilön kanssa se on turvallinen ja tehokas hoitomuoto.

Tämä on se niin sanotusti virallinen määritelmä.

Epävirallisessa määritelmässä meidän tietoinen mielemme on 1 % ja hypnoosin avulla päästään siihen muuhun 99 % tietoisuuden tilaan. 

Tuo 99 % on viisas alitajunta, suurempi minä eli Higher Self, joka on yhteydessä korkeampaan voimaan, universaaliin lähteeseen. Samalla me kaikki olemme yhteydessä toinen toisiimme.  

Minulle universaali lähde tarkoittaa Jumalaa. Meidän suurempi minä on se meidän sielumme, sisäinen äänemme, jota myös intuitioksi kutsutaan. 

Olemme siis kaikki yhteydessä toisiimme ja korkeampaan voimaan. Tässä siis syy, miksi intuitio on aina oikeassa. Sille ei ole salaisuuksia. Se tietää totuuden. Aina.

Tämän vuoksi meidän jokaisen tulisi kuunnella sydämen ääntämme. Ja monestihan teemmekin päätökset tunteella, jota sitten järjellä perustellaan. Jokainen on varmasti myös tehnyt sellaisia päätöksiä, joka on sotinut omaa intuitiota vastaan. Vasta jälkikäteen on tajunnut, että olisi ollut parempi kuunnella omaa sisäistä ääntä.

Hypnoosiin erikoistuneen Psykiatrisen vankisairaalan ylilääkäri Hannu Lauerman mukaan ”meillä ei ole mitään viisasta alitajuntaa.”

Ja silti… on paljon meedioita, parantajia ja henkisiä työntekijöitä, jotka uskovat, että on. Oman hypnoosikokemukseni perusteella voin tämän allekirjoittaa. Ennen tätäkin tiesin, että meillä kaikilla on sielu – kehomme ja tietoisen mielen lisäksi. 

Luonnollisesti pohdin hypnoosiin liittyviä riskejä, sillä täysin vaaratonta se ei ole. Hypnoosi on toki luonnollinen tila, jossa käymme kaikki päivän aikana ihan itsestäänkin. Esimerkiksi autolla ajaessa voit joutua tilaan, jossa alitajunta ottaa vallan.

Olin itse hyvin avoin tällaiselle hypnoosikokemukselle, kuten myös suurin osa ystävistäni. Toki kaikki ystäväni eivät olleet niin avoimia ja miettivät, tulenko takaisin hulluna.

Täysin tuulesta temmattu tämä väite ei ole.  

Hypnoosi ei sovellu kaikille henkilöille, kuten sellaisille, joilla on psykoottisia taipumuksia, skitsofreniaa tai muuten hämärtynyt todellisuudentaju.  Eräs nainen oli osallistunut hypnoosikurssille, joka laukaisi psykoosin.

Koin kuitenkin, että oma mieleni on niin vahva, että sellaista vaaraa ei minun kohdallani ole. Olenhan elänyt tähän ikään asti selväjärkisenä ja kun miettii tätä maailmaa, missä me elämme, hulluja asioita tapahtuu koko ajan.

Päinvastoin minusta tuntui vahvasti, että minun on päästävä juuri tähän hypnoosisessioon. Tunnustettakoon, että hypnoosi ei ollut minulle aivan vieras, sillä seuraanhan esimerkiksi Sami Minkkistä ja olen osallistunut joihinkin hänen ilmaisille hypnoositunneilleen.

Olen myös tehnyt erään mielenhallintakurssin, jonka tekniikoita käytän edelleen omassa elämässäni. Nämä ovat olleet pieniä, suuria askeleita omalla henkisellä polullani. Olen avannut hieman tuota matkaani postauksessani Miten olen kasvanut henkisesti

Hypnoosi ei siis ole huuhaata ja kuten sanottu, oikean henkilön kanssa se on turvallinen ja tehokas. Myöskin lähes kenet vain voidaan hypnotisoida, mutta ei koskaan vasten tahtoa. Kaikille se ei onnistu. Eräs toinen ystäväni meni myös hypnoosisessioon, mutta hänen tapauksessaan hypnoosi ei kerta kaikkiaan onnistunut.

Jos ihminen on hyvin epäluuloinen tai haluton, silloin hypnotisointi ei tietenkään onnistu. Tämä ei ollut ystäväni tapaus, sillä hän olisi kovin halunnut.

Ihmisillä on myös mielikuva, että kenet vain voidaan hypnotisoida ja silloin ihminen tekee asioita vasten tahtoaan. Tämä ei tosiaan pidä paikkaansa. Ketään ei todellakaan voi hypnotisoida vasten tahtoaan. Päinvastoin hypnotisointia varten nimenomaan tarvitaan halua osallistua prosessiin.

Ja vaikka olisi hypnoosissa, ei kukaan tee siinä mitään sellaista, mikä on vastoin omia arvoja tai tahtoa. Ne, jotka onnistuvat vaipumaan hypnoosiin, kokevat sen yleensä miellyttävänä.

Hypnoosiin ei ole mahdollista jäädä, vaan siitä herätään aivan niin kuin unestakin. Myöskään tietoinen mieli ei häviä, vaan ihminen on koko ajan tietoinen ympäröivästä maailmasta.

Hypnoosisession jälkeen ei kannata hypätä auton rattiin, mennä nukkumaan tai ahtaa kalenteria täyteen. Sen sijaan olisi tärkeää antaa itselleen aikaa vain olla ja mennä luontoon vaikkapa kävelylle.  

Olin vakuuttunut, että hypnoosi olisi minulle tärkeä kokemus ja yksi askel eteenpäin henkisellä polullani. Jos se onnistuisi, saisin vastauksia kysymyksiini. Voit uskoa, että niitä minulla oli paljon!

Hypnoosikokemuksen valmistelu

Ja nyt sitten itse aiheeseen eli minun omaan kokemukseeni hypnoosista. Tämä kokemus oli niin mielenkiintoinen, että haluan jakaa sen.

Kuten jo tiedät, hypnoosi voi auttaa moneen asiaan kuten vaikkapa ajopelosta pois pääsemiseen. Mutta se ei ollut se pointti tällä kertaa, vaan tarkoitus oli tosiaan tavata suurempi minä. Mikä voisi olla mielenkiintoisempaa, kuin matka itseensä?

Hypnoosisessio oli sovittu alkavaksi klo 11, paikkana Puerto de la Cruz, Teneriffa. Koska asun Etelä-Teneriffalla, enkä omista edelleenkään autoa (ja kaiken lisäksi minulla on vielä ajopelkoa), lähdin matkaan bussilla hyvissä ajoin aamuvarhaisella.  

En kokenut oloani mitenkään erityisen jännittyneeksi, mutta odotin hypnoosia kuin kuuta nousevaa. Ajattelin, että tulipa tästä millainen kokemus hyvänsä, se on tärkeä ja niin on tarkoitettu. Varsinkin, kun tuoreessa muistissa oli ystäväni kokemus, jossa hän ei ollut päässyt hypnoosiin…

Minulla oli kuitenkin niin paljon kysymyksiä, että toivoin session onnistuvan. Halusin vastauksia sydämeni pohjasta, enkä vain pyöritellä niitä päässäni päivästä toiseen. Vaikka pidän itseäni selväjärkisenä, niin kyllä: olen kyseenalaistanut sen monta kertaa ja miettinyt, olenko hullu.

Puerto de la Cruzissa söin aamupalaa toista kertaa sille päivää ja join kahvia ilman kofeiinia. Sessio voisi kuulemma kestää jopa 4-6 tuntia, joten halusin itselleni lisäenergiaa. 

Sattumalta löysin itseni jälleen vastapäätä kasvitieteellistä puutarhaa. Olin ollut siellä vuosia sitten silloisen mieheni kanssa ja vain paria päivää aikaisemmin ystävieni mukana.

Mieleeni tulvahtivat muistot lähes kymmenen vuotta sitten tekemästäni Teneriffan matkasta ja mietin, onko siitä todella jo niin pitkä aika? Ja nyt minä asun Teneriffalla.

Kyllä elämä on ihmeellistä! 

Lopulta koitti se hetki, kun kävelin keskukseen, siihen paikkaan, tilaan, jossa hypnoosi tapahtuisi. Hypnoterapeutti odotti jo minua, vaikka saavuin paikalle 20 minuuttia etuajassa.

Tila oli oikein rauhoittava ja miellyttävä. Koin energian hyvänä, eikä minua pelottanut, ei sitten yhtään. Fiilis oli kaikin puolin erittäin positiivinen. Aistin, että edessäni oleva henkilö on rehellinen, puhdas ja hyvää tarkoittava.

Jos tuossa kohdin minun sisäinen ääneni olisi sanonut jotain, edes pienen kuiskauksen, en olisi epäröinyt kääntyä kannoiltani. Sellaista tunnetta ei tullut ja tiesin, että hänen käsissään uskallan tehdä tämän matkan sisimpääni ja kohdata Higher Selfin, sen 99 % minusta, tiedostamattomasta mielestäni.  

Otin kengät pois jaloistani ja kävimme istumaan. Kolme tuntia hurahti kuin siivillä, kun juttelimme elämästäni, lapsuudesta aina tähän hetkeen asti. Hänen täytyi tuntea minut, tarinani ja henkilöt, joihin liittyen minulla oli kysymyksiä. Keskustelu itsessään oli todella terapeuttinen.

En ole varmaan koskaan kertonut kenellekään noin tarkkaan ja yksityiskohtaisesti omaa elämäni tarinaa. Täällä blogissakin on vain pintaraapaisu ja joskus mietin, uskaltaisinko koskaan kertoakaan koko tarinaani. 

Kaikki tapahtumat ovat muokanneet elämääni, minua, tehden minusta minut ja johdattaneet siihen hetkeen, juuri tämän hypnoterapeutin eteen.

Minun oli aika saada vastauksia.

Hypnoosikokemus

Ennen varsinaista hypnoosia teimme mielikuvaharjoituksen, jotta näkisimme, missä muodossa vastaanotan tietoa. Minä näin mielikuvia, mutta sain myös sanoja päähäni. Se oli mielenkiintoista.

Kävin vielä vessassa, jotta hypnoosin aikana ei vahingossakaan tulisi hädän tunnetta. Sitten asetuin lattialle makuuasentoon. Sain päähäni kuulokkeet ja tarkistimme sopivan äänenvoimakkuuden. Musiikki soi ja minä kuuntelin ja kuuntelin ja kuuntelin.

Yhtäkkiä musiikki koveni ja se tuli ikään kuin pääni sisälle. Vaivuin tuossa vaiheessa ilmeisesti jonkinlaiseen transsiin, mutta olin silti tietoinen, en unessa. Toisaalta en varmasti ollut kaukana unimaailmastakaan.

Tunsin, kuinka hypnoterapeutti otti kuulokkeet pois päästäni, ja sen jälkeen kuulin hänen äänensä. Keskityin ääneen ja seurasin sitä.

Ääni johdatti minut oikeaan aikaan ja paikkaan. Aloin nähdä mielikuvia, joiden kautta pääsin tutustumaan kahteen edelliseen elämääni. 

Ensimmäisessä näkemässäni elämässä olin nuori nainen, joka seisoi yksin peloissaan synkässä metsässä. Sitten hän joutui jonkinlaisen pahan hengen hyökkäyksen kohteeksi, jota vastaan hän taisteli, mutta lopulta kuoli veren valuessa maahan. 

Toisessa elämässä olin Marie-niminen nainen, joka eli jossain pienessä maalaiskylässä. Jossain, jossa näkyi suihkulähde aukiolla, mukulakivikatu ja vaaleanruskeita rakennuksia ympärillä. Minulla oli yllä maahan asti ulottuva mekko, ruskeat kengät ja päässä valkoinen hilkka. Vasemman käden nimettömässä säihkyi sormus.

Näin Marien elämän tärkeitä kohtia ja perheen. Näin ilot ja surut. Koin jopa hänen kuoleman ja miten sen jälkeen seurasin henkenä omia hautajaisiani samalla tietäen, että oma aikani oli tullut. Lopulta menin valoon ja jätin tuon edellisen elämän taakseni.

Palasin omaan tietoisuuteeni, tähän hetkeen, siihen, kuka olen tässä elämässä. Teimme suojauksen pahoja energioita vastaan ja pyysimme minun Higher Selfiä tulemaan esiin ja lupaa kysyä kysymyksiä.

Higher Selfin kohtaaminen  

Suurempi minä tuli esiin ja antoi luvan kysymyksille. Millaisia kysymyksiä minulla oli sitten takataskussani?

Sellaisia kysymyksiä, kuten mikä on elämäni tarkoitus? Miksi taistelen niin paljon kirjoituksieni kanssa? Miksi minusta tuntuu, että olen niin outo ihminen? Kuka tai mikä minä olen? Miten voisin edetä henkisellä polullani? Miksi Hemingway ilmestyy elämässäni ja mikä on hänen roolinsa? Mitä mieltä olet maailman tilanteesta ja r o k o t t e e s t a?

Ja todellakin. Sain vastaukset kysymyksiini. Ne tulivat niin itsevarmasti, ilman minkäänlaista epäröintiä.

Higher Self kertoi, että minun elämäni tarkoitus on auttaa. Se taitaa olla meidän kaikkien elämän tarkoitus. Miten voin auttaa ihmisiä? Yksinkertaisesti kirjoittamalla.

Kamppailen tällä hetkellä kovastikin kirjoituksien kanssa. Syy on se, että kirjoitan vääriä asioita.   

”She is writing wrong things.” paljasti Higher Self.

Mitä minun tulisi kirjoittaa? 

Higher Self vastasi:  

"Lessons." 

Millaisia opetuksia? 

"Moral"

Tosiaan. Nyt kirjoitan työkseni tekstejä yrityksille. Näköjään se ei olekaan elämäntehtäväni ja siksi kirjoittaminen takkuaa.

Kysymykseen, miksi minusta tuntuu, että olen niin outo ihminen, Higher Self vastasi:  

”She is not a strange person, this time is just odd for her.”

Ernest Hemingway on puolestaan minun mentorini. Hän auttaa minua kirjoittamisessa, aivan kuten myös Higher Self.

Entä kuka tai mikä minä olen?
Higher Selfillä oli tähänkin vastaus: 

Spirit, nothing more.

Tässä vaiheessa hypnoterapeutilta pääsi nauruntyrskähdys. Olin itse myös tietoinen näistä vastauksista ja ihmettelin vain, että whaaat?! Tosiaan hypnoosi oli muuten englanniksi, sillä hypnoterapeutti itse on kotoisin Puolasta. 

Kaikkein eniten yllätyin Higher Selfin vastauksesta kysymykseeni henkisellä polulla etenemisestä. Minun tulee meditoida joka päivä ja viettää aikaa ystävieni kanssa. Higher Self luetteli nimeltä ne ystävät, jotka ovat tärkeitä henkisen kehitykseni kannalta.

Yllätyin isosti, koska eräs näistä ystävistäni on nainen, johon olen vasta hiljattain tutustunut ja olemme nähneet vasta muutaman kerran.

Entä, mitäpä mieltä Higher Self oli maailman tilanteesta ja r o k o t t e e s t a?

”Don’t take it, it’s bad.”

Tämän minä jo tiesinkin sisimmässäni, mutta halusin saada vahvistuksen omille tuntemuksilleni. Maailman tilanne on kuin painajainen, jolle ei näy loppua. 

Tunnen itseni ulkopuoliseksi, joka seuraa esitystä kauhistuneena ja epäuskoisena. Show must go on. Ja suuri osa meistä ihmisistä uskoo.

Meitä on h a r h a a n j o h d e t t u. Meille on v a l e h d e l t u. Meitä s e n s u r o i d a a n. Meitä p a i n o s t e t a a n. Meitä p e l o t e l l a a n. Meitä a i v o p e s t ä ä n.

Jos tämä kohta tekstissäni just nyt tiggeröi sinua, ota happea, hengitä syvään ja mieti, mikä siinä on sellaista, joka sai ärtymään?

Tiedän muutaman jutun ihmismielestä, kiitos työni.

1.) Epämukavat totuudet kielletään, eikä mieli suostu uskomaan. Silloin, kun asia tuntuu epätodelliselta, se on helppo kiertää ja selittää itselleen parhain päin.

2.) Ihminen on helpompi saada uskomaan mikä tahansa valhe, kuin vakuuttaa, että hän on tullut huijatuksi.

3.) Mistä tahansa valheesta tulee totuus, kun sitä toistaa kaksi kuukautta putkeen. Olipa valhe miten uskomaton tahansa.

4.) Pelolla on helppo hallita ihmisiä ja saada heidät tekemään ihan mitä vain.

Tiedän. Tämä kuulostaa hullulta, kerta kaikkiaan uskomattomalta. Haluaisin olla väärässä, eikä tätä ole mukava kirjoittaa. Mutta totuus ei pala tulessakaan ja se tulee esille, ennemmin tai myöhemmin. Higher Self on yhteydessä korkeampaan ja se tietää totuuden.

Voit aina sulkea silmäsi ja olla uskomatta. Se on se helpoin tie, kulkea laput silmillä ja tehdä niin kuin muut sanovat. Muistathan kuitenkin, että päätökset, jotka perustuvat pelkoon ja ”koska muutkin”, ovat lähtökohtaisesti aina he*vetin huono peruste millekään päätökselle. Saati sellaiselle, joka vaikuttaa sinun koko loppuelämääsi.

Sinulle paras päätös tulee sydämestäsi. Aina. Olethan siis rehellinen itsellesi.

Mutta se siitä. Saarna päättyy tähän. En halua, että tämä(kin) blogi s e n s u r o i d a a n ja vuosien työni häviäisi kuin savuna ilmaan. Jos kuitenkin haluat jutella tästä aiheesta, kirjoita minulle sähköpostia vinna piste vivi at yahoo piste es.

Minun Higher Self ei tosiaan ylimääräisiä laverrellut, vaan antoi minulle juuri sen tiedon, mitä tarvitsin siihen hetkeen. Lyhyesti ja ytimekkäästi. Joihinkin kiperiin kysymyksiin Higher Self ei halunnut antaa vastausta ollenkaan.

”It’s not important to know now.”

Higher Self painotti, että minun tulee keskittyä kirjoittamiseen, koska minusta voi tulla todella hyvä siinä. 

"Just saying you should focus in writing because you could become really good."

Sain ohjeet meditaatioon, työskentelyyn, kirjoittamiseen ja jopa syömiseen.

Viime aikoina olen tuntenut rinnassani kipua, sydämen kohdalla. Tähänkin sain vastauksen. Higher Self kertoi sen olevan tunneperäinen.

"It's emotional."

Seuraavaksi hypnoterapeutti pyysi Higher Selfiä tarkistamaan chakrat. Chakrat ovat seitsemän kehossa sijaitsevaa energiakeskusta. Niiden tehtävä on tärkeä, auttaa energia virtaamaan. Jos yksikin chakra on epätasapainossa, voi se aiheuttaa terveysongelmia.

Higher Self tarkasti chakrat ja huomasi, ettei sydänchakra ole kunnossa.

Hypnoterapeutti kysyi Higher Selfiltä, voimmeko tehdä mitään. Ja niin minun Higher Self paransi sydänchakrani valolla. Se oli ainoa chakra, joka tarvitsi hoitoa. 

Hypnoterapeutti kiitti Higher Selfiä ja hypnoosi päättyi. Oli aika herätä. Kaikki oli sanottu. Pääni oli pyörällä ja jäin haukkomaan henkeä. Vielä sen jälkeen juttelimme ja jaoimme ajatuksia kaikesta kokemastamme. 

Hypnoterapeutti lupasi laittaa minulle nauhoitteen sessiosta, koska luultavasti en muistaisi kaikkea. Olin niin kiitollinen. Tunsin oloni hyväksi, mykistyneeksi.

Hypnoosin jälkeen 

Matkasin bussilla takaisin Etelä-Teneriffalle kotiini ja koko matkan ajan varoin nukahtamasta. Illalla sain nauhoitteen ja kuuntelin sen. Huomasin, että muistin kaiken ja todellakin olin ollut tietoinen koko session ajan.

Seuraavana päivänä aloin kyseenalaistaa kokemaani. Mitä jos se kaikki oli vain mielikuvitusta? Höpöhöpöä. 

Minä olen näköjään sellainen tyyppi, että kaikki pitää kyseenalaistaa. Kaikki, aina omista uskomuksista lähtien. Pakko oli kirjoittaa hypnoterapeutille ja kävimme asiasta keskustelua.

Hypnoterapeuttini kertoi, että oli selvästi huomannut Higher Selfin esiin tullessa energian muuttuneen. Hänellä ei ollut epäilystäkään, ettemmekö todella olisi kohdanneet minun Higher Selfiä. 

Seurasin omia tuntemuksiani ja tarkkailin ajatuksiani. Egoni yritti järkeillä kaikkea koettua ja laittaa mielikuvituksen piikkiin. 

Ja sitten... minä vain tiesin.

Eikä sydämeeni enää koskenut. 

Oletko sinä ollut hypnoosissa? 

post signature

4 kommenttia:

  1. Onpa mielenkiintoista mitä olet päässyt kokemaan! Minua jäi mietityttämään tuo Higher self; kuulitko hänen puheensa / vastauksensa pään sisällä vai sanoiko hän ne sinun / hypnoterapeutin kautta? Muistitko ja ehditkö kysyä kaiken mitä olit suunnitellut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Menninkäinen! ❤ Tämä tosiaan oli todella mielenkiintoinen, ja niin vapauttava kokemus. Miusta tuntui, että sain elämääni selkiyttä ja suuntaa. Olen niin kiitollinen tästä kokemuksesta, se tuli todella tarpeeseen.

      Higher Self antoi vastaukset kysymyksiin miun kautta, eli kun olin hypnoosissa, kuulin itse itseni vastaavan. Joihinkin kysymyksiin minulla oli aavistus, minkälaisen vastauksen saisin ja toisiin en tiennyt yhtään, mitä odottaa. Sain myös vastauksia sellaisiin kysymyksiin, joihin miun tietoinen mieli olisi luultavasti vastannut "En tiedä." Siksi tämä oli aikamoinen kokemus!

      Hypnoterapeutti kysyi siis minun kirjoittamani kysymykset session aikana. Aivan kaikkia kysymyksiä ei käyty läpi, mutta suurin osa kyllä. Hypnoterapeutti oli katsonut minun kysymykset läpi ja siellä oli ollut toistoa, joten hän esitti ne oleelliset kysymykset. Myöskin hän teki session aikana omia lisäkysymyksiä, eli se oli kuin keskustelua Higher Selfin kanssa.

      Esimerkiksi en ikinä olisi voinut ajatellakaan, että Higher Self ohjaisi minua viettämään enemmän aikaa ystävieni kanssa, jotta voisin kasvaa henkisellä polullani. Hypnoterapeutti kysyi omana lisäkysymyksenään sitten nimeltä nämä ystävät, jotka ovat minulle tärkeitä henkisen kehityksen kannalta. Mielenkiintoista, että nämä kaikki Higher Selfin nimeltä mainitsemat ystävät ovat kaikki nyt käyneet hypnoterapeutin luona.

      Vaikka en saanutkaan tässä sessiossa vastauksia aivan kaikkiin kysymyksiin joko siksi, että hypnoterapeutti ei kysynyt tai koska Higher Self katsoi, että minun ei ole sopivaa tietää siihen vastausta tällä hetkellä.

      Summasummarum, tässä sessiossa tuli lopulta ne kysymykset, jotka ovat oikeasti minulle tärkeitä ja sessio oli tähän hetkeen minulle täydellinen. Oli myös mielenkiintoista jälkikäteen kuunnella nauhoite ja oma ääni. Miten itsevarmana se vastaa kysymyksiin, ilman minkäänlaista epäröintiä. Se, jos mikä tuntuu rauhoittavalta. Uskon, että kaikki tapahtuu syystä ja kaikki, mikä tapahtuu, on tarkoitettu. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin. Kiitos kommentistasi, ihana Menninkäinen! Hyvää kesää! ❤

      Poista
  2. P.S. Pahoittelut myöhäisestä vastauksesta! Olen ottanut kommenttien tarkistuksen käyttöön ja siitä ei näköjään tule minkäänlaista ilmoitusta, vaan pitää itse ymmärtää mennä tarkistamaan kommentit. Onneksi huomasin nyt ja tiedän seuraavalla kerralla. 🙏 Yritän tällä viikolla ehtiä kirjoittaa miun seuraavan postauksen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä mitään. Se muuttui jossain vaiheessa, kun Bloggeriin tuli noita uudistuksia, että odottavista kommenteista ei Bloggerissa tosiaan tule / näy missään ilmoitusta. Mä lisäsin vaihtoehdon, että saan s-postiin ilmoituksen odottavasta kommentista.

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)