lauantai 29. kesäkuuta 2013

KESÄPÄIVÄN ASU

Minulla oli mahtava vapaapäivä. Ostin uuden kasvin, joka nyt vihdoin pikkukaapin päällä komeilee. Päivä oli todella kiva, kun sai taas vähän sisustaa tätä huonetta, näin yllättäen vanhoja tuttuja ja kävin kylässäkin mummon luona. Huippupäivän päätteeksi menin vielä iltauinnille rauhalliselle metsälammelle. Menin sinne kävellen. Sain uida ihan yksikseni, mitä luksusta! Vesi oli juuri sopivan lämmintä. 
Tällä viikolla sain työpaikaltani varmistuksen lomapäivistäni. Tai siis sen, että niitä ei olekaan. Näin ollen olen kiinni töissä elokuun loppuun asti, enkä pääsekään lähtemään ihan silloin kuin olin lähtöäni kaavaillut. Meidän täytyy siis miettiä matkajutut uusiksi.  Damn! Tuleva paksumpi tilipussi on kuitenkin aika hyvä lohduke. Luojan lykky, etten ehtinyt vielä mitään varauksiakaan tekemään.

Miniloma Venäjällä teki hyvää. Kunnon irtiotto arjesta on piristävää. Nyt minulla on lentolippu Espanjaan ja odotan paluuta kovasti.
 
Toivon, että syksyn lähestyessä ehtisin myös sienimetsään. Miulla on myös tavoitteena kerätä vadelmia tuonne pakkaseen, ehkä jopa myytäväksi asti. 

Tällainen asu minulla oli päivän aikana. Voi, miten ihanan kepeä ja vilpoisa! Vielä on totuttelemista, kun sekä paita että hame olivat ekaa kertaa yllä. Minulla on nyt muutamia uusia kesävaatteita, mutta jotenkin niiden yhdisteleminen on niin hankalaa. Siis tämä on aina miun ongelma uusien vaatteiden kanssa, ennen kuin vihdoin löydän ne toisilleen sopivat vastakappaleet. 

Tähän asukokonaisuuteen olen muuten ihan tyytyväinen, mutta näytän vähän pullukammalta kuin mitä olenkaan. Seuraavan kerran täytyy kokeilla paitaa jonkun ihan muun alaosan kanssa.
post signature

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)