tiistai 1. tammikuuta 2019

VUODEN 2018 LUETUIMMAT POSTAUKSET TOP-5


Vuoden ensimmäinen päivä on täällä ja minulla oli kerrassaan huikea uusi vuosi, mutta se onkin toinen tarina. Yksi uuden vuoden tavoitteeni on kirjoittaa joka päivä. Myös bloggausinto on huipussaan.
Vaikka viime vuosi ei kuulunutkaan blogini aktiivisimpiin vuosiin ja kirjoitin vain 25 postausta, niin listaan tähän ne luetuimmat postaukset. 


Viime vuonna tosiaan koin mullistavan elämänmuutoksen, kun erosin pitkästä suhteesta. Kirjoitin ajatuksiani ylös ja siitä tuli koko vuoden luetuin postaus, jota luettiin 134 kertaa.

2. Miltä Teneriffa vaikuttaa?
Muutin eron jälkeen Teneriffalle, onnellisten saarelle. Taas kirjoitin vain ajatuksiani ja kokemuksiani. Postausta luettiin 119 kertaa.

3. Miksi mennä takaisin Espanjaan?
Olin elämässä vaiheessa, jossa kaikki ovet olivat (ja ovat edelleenkin) avoinna ja pohdin, miksi palata Espanjaan. Minusta tuntuu edelleenkin, että tämä on minun toinen kotimaa. Maassa ei ole koskaan ollut mitään vikaa, vaikka siinä toisessa kaupungissa minun elämä ei sujunutkaan. Täällä Teneriffalla on toinen ilmapiiri. Voisin hyvinkin kuvitella jääväni tänne pidemmäksi aikaa. Tätä postausta luettiin 107 kertaa.

4. Changing can be an exciting experience
Viime talvena Teneriffalla asuessa “jouduin evakkoon” eli teimme asuntovaihdon parin viikon ajan. Minulla ei ollut aikaisempaa kokemusta tällaisesta, mutta oli niin jännittävä kokemus, että voisin hyvinkin innostua vaihtamaan jonkun kanssa asuntoa myös tulevaisuudessa. Tämähän olisi aivan huippuihana tapa matkustaa johonkin toiseen maahan ja olla siellä kuukausi, pari. Haluaisikohan joku siellä ruudun takaa ottaa kopin? ;) En tosin tiedä, mitä minun kämppäkaveri tykkäisi tällaisesta, hihihi. Lukukertoja tuli 101 kertaa tälle postaukselle.
Otsikkokin sen kertoo. Tein suuren elämänmuutoksen. Muutin pois ja entiseen kotikaupunkiin jäi minun entinen elämä ja mies. Minusta tuli sinkku. Ja olen edelleenkin sinkku. Voisin kirjoittaa sinkkunäkökulmaa jossain vaiheessa, miltäs kuulostaisi? Elämänmuutos-postausta luettiin 95 kertaa.


Mikä postaus sinulle jäi mieleen? Mistä haluaisit lukea lisää? 
post signature
PS. Otan postausideat vastaan ja lupaan toteuttaa ne kaikki! Jos tähän tulee 50 ideaa, niin sitten ei auta kuin kirjoittaa viikottain, hihi.   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)