keskiviikko 3. lokakuuta 2012

ORANSSIA JA RUSKEAA

Ensimmäinen asia, joka tulee mieleen oranssin ja ruskean yhdistämisestä, on ihana 60-luku. Ostaessani oranssit sukkahousut ruskean hameeni kaveriksi en muistanut kyseistä asiaa –kunnes näin itseni peilistä! Ei siinä mitään, 60-lukuhan oli vallatonta aikaa. Silloin alkoi hippien maailmanvalloitus ja ihminen piipahti ensimmäistä kertaa kuussa.

Musta paita: H&M / Kukkaispaita: C&A / Hame: saatu (MNG Suit) / Sukkahousut: Calzedonia / Kengät: Bogar / Laukku: MiSaKo

Minä olen turvallisesti maankamaralla, mutta kerrankin osasin räväyttää. Milloin minulla on muka nähty oransseja sukkahousuja? Ei koskaan! Nyt ihan ensimmäistä kertaa laitoin ja oli niin kivaa kokeilla jotain uutta!

Kengät on samat, jotka alunperin ostin työkengiksi. Olen ihan yllättänyt, miten mukavat ne on jalassa. Voittaa ballerinat mennen tullen ja harkitsen vakavasti, laitanko ballerinoja enää koskaan. En tiedä onko vika minun jaloissa vai ballerinoissa, mutta muutamaa tuntia pidempään ei kärsi kävellä ne jalassa. Aikamoinen saavutus kengiltä, joissa ei ole edes korkoa!

Ruskea syyshame osoittautui käytössä juuri niin söpöksi kuin arvelinkin. Tässä asukokonaisuudessa on yhdistelty vanhaa ja uutta.

post signature

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)